23 Ocak 2014 Perşembe

04:23 0
Yine bir karışım. Tadı ve içimi kadar filme etkisi de şahane olan George Ballantine'ye saygılar... Nasıl geldi aklıma onu ben de hatırlamıyorum, lokasyon Kadıköy'dü, onu hatırlıyorum.



Ballentines viskisine hiç su katmadan filmi attım. Kuruduktan sonra makineye taktım ve bir süre hiçbir şey çekmedim. Bir anlam ifade etmedi, bir şey hissetmedim ve duvarları çekmeye başladım. Sonrada yanı başımda olan insanları.







Fisheye One ile çekmiş olsam da gördüğünüz gibi bazı fotoğraflarda kenarlar belli değil. Belirsizlik baskın. En sevdiğim Murphy kanunları’ndan, “Bir şeyin birkaç şekilde ters gitme olasılığı varsa, hep en kötü sonuç doğuracak şekilde ters gidecektir.” kanunu böylelikle çökmüş bulunmakta. Bu fotoğrafların beni şaşırttığı kesin. İstediğimde bu zaten. Hiçbir şeyin normal gitmemesi…







Çevreme bakıyorum ne var. 
Bildik siyah geceler. 
Bildik gri sabahlar. 
Bildik güneşin belirli ışığı. 
– Tezer Özlü


0 yorum